KisMarci

"Amikor születtem, nem jeleztek nagyot messiás-mutató különös csillagok, csak az anyám tudta, hogy királyfi vagyok. A többiek láttak egy síró porontyot, de anyám úgy rakta rám a pólyarongyot, mintha babusgatná a szép napkorongot."

Friss topikok

  • mekeke: És közben egy szar az egész nő: ronda, szálkás, egoista, pénzsóvár, beteg exhibicionista, mindig h... (2011.09.18. 13:20) MADONNA
  • b79andi: Nehéz dolog ez hogy vegyes, vagy homogén csoport. Én is sokat gondolkodtam rajta. Szerintem mindke... (2010.05.06. 13:22) MARCI OVIS LESZ
  • Mercsi: Most ezt nem mondod komolyan, hogy Marci azzal a kakassal közlekedik, még a vonaton is? Úristen an... (2010.05.06. 08:08) MOSTANSÁG
  • Zime: Boldog Szülinapot Kicsifiyam! :) (2010.04.15. 15:29) BOLDOG SZÜLINAPOT KICSI BAKITO!
  • Mercsi: Mergitkém, annyit dumáltunk, és fogunk dumálni még erről, hogy így pár sorban nehéz lenne mit mond... (2010.04.09. 11:53) KÖSZÖNÖM MINDENKINEK!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

BOLDOG SZÜLINAPOT KICSI BAKITO!

2010.04.15. 14:06 - Mergit

Tegnap már rákészültem a mai megfelelő szülinapi ébresztőre, igaz hogy Marcinak köszönhetően, mivelhogy annyira akart már tortát enni, hogy a mára sütött tortát tegnap mikor nem figyeltem, fogta és egy kesztyűvel, ahogy kell, kivette a sütőből.
És kicsit megsérült a torta, mert még teljesen nem is volt megsülve, szóval most vehetek tortát a bölcsis szülinaphoz, és így Marcinak 4 tortája lesz már ezen a szülinapon!

No de ez legyen a legnagyobb problémánk! Merthogy ez nem is baj!
 
Macókám ma három éves lett. Igen tavaly is ezen a napon írtam le asszem az egész szüléstörténetet, és most is már hajnalban annyira sokat gondoltam erre, hogy Manócska ilyenkor három évvel ezelőtt hol lehetett a születés folyamatában.
Asszem olyan leszek ebben mint Lorelai Gilmore, ő is minden szülinapkor elmondta Rorynak az egész sztorit. Hát meg tudom érteni :)
 
Szombaton lesz a hivatalos zsúr, ma meg a játszóházban fogják ünnepelni. Ilyen fain meghívónk van Mercsi által természetesen, és nem is tudom eldönteni hogy a nap fénypontja az lesz-e, hogy Gyuritól elkértük a traktort, ami egész reggeltől estig itt fog állni az udvarban - ez egyébként azért, mert Marci folyamatosan átszökik Gyurihoz a szomszédba csak hogy nézhesse, vagy néha kinyitom neki az ajtót és akkor egy órát is képes ott bogarászni a traktorban, szóval nem is tudom hogy ez a jobb, vagy az hogy időközben kiderült, hogy jön az Alma zenekar csabára, és fél 11-kor tök jó időben lesz koncertjük amire kollektívan kivonulunk!
Mind a kettő annyira jó!!!!
Nagy várakozással vagyunk az események előtt, személy szerint még a traktoros tortára leszek kíváncsi, amit én fogok marcipánnal bevonni, ráadásul olyan marcipánnal ami most még ilyen natúr színű, és pirosra kell befesteni. Hááát pont reggel gondolkodtam hogy veszek mégegy doboz ételfestéket mert mivan ha csak rózsaszínre festi be, annál nagyobb cikit el nem tudok képzelni mint Marcinak egy rózsaszín traktor!
De ne legyünk borúlátóak, annál is inkább, mert csodálatos időt mondanak hétvégére. Lehet is, mertmár nagyon unjuk az esőt!
 
 
No akkor szülinap indul!!!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zime 2010.04.15. 15:29:04

Boldog Szülinapot Kicsifiyam! :)


süti beállítások módosítása