KisMarci

"Amikor születtem, nem jeleztek nagyot messiás-mutató különös csillagok, csak az anyám tudta, hogy királyfi vagyok. A többiek láttak egy síró porontyot, de anyám úgy rakta rám a pólyarongyot, mintha babusgatná a szép napkorongot."

Friss topikok

  • mekeke: És közben egy szar az egész nő: ronda, szálkás, egoista, pénzsóvár, beteg exhibicionista, mindig h... (2011.09.18. 13:20) MADONNA
  • b79andi: Nehéz dolog ez hogy vegyes, vagy homogén csoport. Én is sokat gondolkodtam rajta. Szerintem mindke... (2010.05.06. 13:22) MARCI OVIS LESZ
  • Mercsi: Most ezt nem mondod komolyan, hogy Marci azzal a kakassal közlekedik, még a vonaton is? Úristen an... (2010.05.06. 08:08) MOSTANSÁG
  • Zime: Boldog Szülinapot Kicsifiyam! :) (2010.04.15. 15:29) BOLDOG SZÜLINAPOT KICSI BAKITO!
  • Mercsi: Mergitkém, annyit dumáltunk, és fogunk dumálni még erről, hogy így pár sorban nehéz lenne mit mond... (2010.04.09. 11:53) KÖSZÖNÖM MINDENKINEK!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

CSIBE

2009.04.06. 20:02 - Mergit

Címkék: csaban

Eljött az aprilis 6. és ime, kibujt a tojasbol az elsö kiscsibe akit ugy vartunk! Elvileg miatta maradtunk itt maig, hogy Marci lassa ezt. Reggel még a pizsamara gyorsan raadtuk a kabatot, meg huztunk egy cipöt, mert mar tegnap este volt egy csőrnyom a tojason, kalapalta kifele a kis bráma csibe.
Hat ez is lett! Felemeltük a kotlot, olyan édes, és ott volt alatta a kis pelyhes csibe, még nem is szaradt meg!
GYorsan képet rola! Marci egyböl meglatta, és nem tudom milyen tanulsagot vonhatott le belöle, mert elötte probaltam ravezetni hogy latod itt ül a kotlo, aztan mikor reggel evett a kotlo és lement a tojasokrol akkor megnéztük hogy nézd Marci itt vannak a tojasok amiket melegit a kotlo, és lesz belöle csibe, meg a tanyas könyvben is ugy van rajzolva hogy a kotlo alatt összetört tojas van és csomo kiscsibe, szoval mar parszor elmondtam neki és most lathatta is hogy kikeltek.

Itt még csak méregeti, meg nem szabadott letakarni mindenképpen latni akarta mit csinal, de délutan mar meg is fogta és odahozta nekem hogy "Köszi!", mondom köszi!

Szoval meg volt a nagy vaszizdasz, megszülettek a kiscsibék. Eddig négy van, és abbol egy fekete. Olyan cuki! Fekete!
Mindenképpen szerettem volna még mellékelni egy szuper képet harmunkrol, igy reggel jolfésülten. Föleg magamat ajánlom a figyelmetekbe.
Nagyon szeretem még ezt a képet is roluk, itt is jo ciganyputrinak néz ki a tanya, pedig amugy tökre nem az, de valahogy olyan hangulata van nem?
 

Szeretem a reggeleket a tanyan, mindig olyan koran kelünk, és jo végigsasolni a viragokat, melyik mennyit nött, melyikkel mi ujsag, este mindig belocsolunk mindent, és éjjel is mintha csak szépülnének olyan kedvesek!

Na és a reggeli kavézas...dehat ennek egy külön bejegyzést kellene szentelni, szoval az maga a megtestesült élvezet itt a tanyan.

Ennyit tudok mondani rola, barmennyit is irnék, nem tudnam visszaadni az érzést. Annyit poénkodunk, mindig mashogy hozzuk fel hogy kavézni kéne, pl. hogy "Nem akadna meg a torkomon most egy kavé!", és még ezernyi variacio kavéivas céllal. Imadjuk!

 

Aztan isteni idö volt ma. Olyannyira hogy mar megint napozni kellett, le is égtünk mar egy kicsit, fog a nap rendesen. Végre Marcit is megfogta a nap, bar ö eléggé takarva volt (ez latszik is a képeken), azért megkukucskalta öt is a napocska picit. Kivancsi vagyok észreveszitek e?
Jajés nem is mutattam be hogy mi volt vasarnap az ebéd! GYerekek! Ezt figyeljétek!
Na jolvan nem kell nagyon irigykedni. Amugy nem volt tul finom!
És Ezt ettük utoljara, mert délutan 2töl majtisztito kurat csinaltunk, nagyon sikeresen! Brutalis volt, de minden szenvedést megért annyira eredményes volt. Keserüsot kellett inni haromszor, aztan olivaolajat inni grapefruit lével, lefeküdni, és reggel beöntés. Mondom hogy jo volt a végén, pedig azt hittem a keserüso ivasnal hogy kidobom a taccsot, és most mégis azt mondom hogy megcsinalom egy honap mulva is. Allitolag akar 10 szer is meg kell csinalni mire teljesen megtisztul a maj.

De jol is érzem magam! És mielött elkezdödik a sorozatom, még gyorsan idevarazsolok par pici képet?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PÍpike 2009.04.07. 09:14:49

Jaajj!Dejóó!Végre kikeltek a kiscsirkék!
Tudom mennyire vártátok,óriás élmény lehetett Marcinak!
Én máris visszavágyom a tanyára,olyan jó kis nyaralás volt!

b79andi 2009.04.08. 08:06:11

:) Nekem anno a kis feketék voltak a kedvenceim, szinte csak azokkal játszottam.
Már akkor is a metál vonzott... ;))))

De tényleg egy csoda is ez. Bár igaz, gyerekszemmel minden ami egy kertben, egy tanyán zajlik. Kis felfedező lassan két évesnek meg pláne.

Mercsi 2009.04.11. 07:29:04

Marcinak vettem húsvétra egy műanyag kiscsibét ami félig van kibújva a tojásból:o) Na, csak megérte otthon maradni, milyen jó már hogy ilyen óramű pontossággal működnek ezek a tikok. Asszem a 2010-es naptárnál gondok lesznek, mert már annyi olyan képet raktál a blogodba, amit muszály lenne beletenni, ez a kiscsirkés is eszméletlen jó. És persze a három hajnali szellem képe is:o)... De az összes marhajó, a spongya bobos nagyon vicces!!!! Le a kalappal a májtisztításért, tegnap képzeld meséltem Sidinek és egyből azt mondta, hogy csináljuk már meg mi is! Úgyhogy meg fogjuk, csak nem tudom, nem-lesz-e gond, hogy itt csak egy budi van....:o)


süti beállítások módosítása