KisMarci

"Amikor születtem, nem jeleztek nagyot messiás-mutató különös csillagok, csak az anyám tudta, hogy királyfi vagyok. A többiek láttak egy síró porontyot, de anyám úgy rakta rám a pólyarongyot, mintha babusgatná a szép napkorongot."

Friss topikok

  • mekeke: És közben egy szar az egész nő: ronda, szálkás, egoista, pénzsóvár, beteg exhibicionista, mindig h... (2011.09.18. 13:20) MADONNA
  • b79andi: Nehéz dolog ez hogy vegyes, vagy homogén csoport. Én is sokat gondolkodtam rajta. Szerintem mindke... (2010.05.06. 13:22) MARCI OVIS LESZ
  • Mercsi: Most ezt nem mondod komolyan, hogy Marci azzal a kakassal közlekedik, még a vonaton is? Úristen an... (2010.05.06. 08:08) MOSTANSÁG
  • Zime: Boldog Szülinapot Kicsifiyam! :) (2010.04.15. 15:29) BOLDOG SZÜLINAPOT KICSI BAKITO!
  • Mercsi: Mergitkém, annyit dumáltunk, és fogunk dumálni még erről, hogy így pár sorban nehéz lenne mit mond... (2010.04.09. 11:53) KÖSZÖNÖM MINDENKINEK!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

MADONNA

2009.08.23. 10:15 - Mergit

Címkék: koncert

Eljött Madonna Magyarorszagra. Végre!

Az a furcsak hogy nem is annyira vartam ezt a koncertet. Mar vagy januar ota megvolt a jegyem, és nem volt bennem semmilyen izgalom, hogy vajon milyen élmény lesz, csak elmentem és kész.

És akkor elkezdödött. Tök sötét, durva, sejtelmes intro, Madonna megjelenik a szinpadon.
Nagyon nagy hangzas. Teljesen földbe gyökerezett a labam. Olyan idöutazast tettem meg ott kb fél ora alatt, csak remélem  hogy vissza tudom adni a blog hasabjain.

Mit kell tudni rolam? Madonna nekünk szerintem az egyik olyan meghatarozo sztar volt aki totalisan végigkisérte az egész fiatalsagunkat. A tinikortol kezdve kb 30 éves koromig.
Bevillant a régi szobam. Az a rengeteg Madonna poszter, mind részletesen mert annyira sokat néztem öket! Aztan a sminkem. Ami éveken keresztül Madonna smink volt, preciz tus vonal a szememen, (ez Zsarnoval együtt nagyon bejött nekünk, orakon at rajzoltuk hogy teljesen hibatlan legyen) és ez a pirosra konturozott, nagyon profin megrajzolt szaj, (ezt a képet azért mellékeltem mert ilyen szajat rajzoltam magamnak, hogy alul is volt egy kis csücsök) még pöttyöm is volt néha az ajkam fölött. Amikor Madonnanak volt az a becsavart és ugy hagyott haja akkor nekem is ugy volt, maig nem értem hogy engedhettek ki ugy az utcara, mintha bennehagytam volna a csavarokat. Emlékszem még pestre is igy jöttem. Ugy csinaltam hogy minden tincset kökeményre belakkoztam, és ugy sütöttem be hogy emlékszem sistergett a hajsütövas a sok lakktol. Aztan ugy hagytam. Kökemény volt!

MOndjuk azt hiszem ekkor voltam a legnagyobb Madonna fan, olyan 19 éves koromban. Amikor Gaultier tervezte a ruhait a koncertturnéjara, és ez a hegyes melltartos idöszaka volt. Hat persze hogy nekem is volt hegyes fekete selyem melltartom, a roman piacon tettem ra szert, ugy örültem neki mint majom a farkanak!

És amikor az Express Yourself c. szamban a koncerten zakoja alol kilogott a harisnyatarto (szintén Gaultier), akkor természetesen nekem is kilogott mondjuk nem a zakom alol, hanem a farmerom ért combközépig, és onnan logott ki.

És tartott egy emlékszem ocsmany combfixet, valamilyen barna féle mintas volt. De ilyet! HOgy mehettem igy ki az utcara? Még a suliba is igy jartam, hogy harisnyatartok logtak ki a ruham alol! Na mindegy. Durva voltam. És a hegyes melltartorol meg ne is beszéljünk. Jol be voltam én öltözve a ruha alatt! Mert volt olyan mikor tényleg harisnyatartoban jartam szoknya alatt!
Nagyon bejött! 

Meg ez az egész Gaultier vonal bejött. Annyit olvastam akkor rola, szerintem még egy divattervezöt sem ismertem akkor (na jo lehet hogy ez nem igaz) de öt abszolut! Jaj nagyon tetszett a stilusa!

Persze a Vogue koreografiat megtanulta mindenki. Ugy allitgattam le a videot és tekertem vissza és igy tanultam meg lépésröl lépésre mindent. Elö is adtuk a kigyosiaknak a hazibuliba, Madonna szerkoban, és betanitottuk a Mercsi egész osztalyanak marmint a lanyoknak, akik meg is nyerték ezzel az iskolai ki mit tud? ot. Azért az eléggé nagy filing volt, és igy utolag tök nagy szam hogy megnyerték, és még emlékszem videora is fel volt véve hogy az Ifi haz nagyszinpadan felléptek ezzel. Mert talan tovabbjutottak, és ott is meg voltak hivva? Mercsikém emlékezz vissza te léptél fel!

Madonna-Vogue.jpg MADONNA! image by colochos4Nagyon nagy Vogue örület volt, Strike a Pose, ez nagyon ment nalunk! Mercsivel néztük hogy mekkora profizmus jellemzi ezt a videot, hogy milyen letisztult, az egész, masodpercröl masodpercre tudtuk hogy mi van a klippben.

Aztan jött az Erotica c. album. Na abbol meg ami a kazettaboriton volt a belsö oldalon EROTICA  felirat, azt én megcsinaltam otthon önszorgalombol. Fogtam egy vastag papirt, és sötétkék zsirkrétaval nagyon egyenletesen teljesen kiszineztem. De ugy hogy egy pici fehér pötty se maradjon. Aztan körzövel ugy hogy nem a tüt hanem a hegyét szurtam le a közepébe, ugy csinaltam annyi kört, kisebbeket nagyobbakat, hogy az egész lap majdnem spiralisan, de inkabb millionyi körrel ami egy centerböl indul, be volt karcolva a zsirkrétaba.
És utana ezzel az Erotica betütipussal tüvel belekarcoltam a feliratot. Aztan hogy mit csinaltam vele...nem tudom. Kerestem a neten ezt, de nem talaltam rola képet sajnos! 

Na és azt se lehet kifelejteni azt az emlékezetes eseményt,amikor kb a 17 éves szülinapi bulim utan apa és anya hazajöttek, jol kiborultak hogy milyen buli volt nalunk, azt hiszem arra még ök sem szamitottak kb 50 ember bulizott nalunk és hat hagytak egy kis rendetlenséget meg cigifüstöt maguk utan, szoval ilyen lelkiallapotban, este a csalad együtt nézte a Madonna koncertet a legdurvabban szexista idöszakaban. Vago Istvan forditotta amit mondott, és persze keveredett benne a szex meg a vallas. Egyfolytaban fogdosta magat, amikor megjelent a szinpadon elöször ugy nézett ki mintha nem lett volna rajta bugyi. Vago emlékszem egyszer el is rontotta a forditast és eszerint ugy forditotta hogy "Keresztények vagytok?" ezt kiabalta a közönségnek. Persze nem ezt mondta. Ez csak azért volt hiperdurva, mert akkor mi még minden vasarnap templomba jartunk, plusz hittanra. Mercsivel meg se mertünk mozdulni apanal annyira kicsapta a biztositékot, meg hogy ez nekünk tetszik, életem leghosszabb 90 perce volt alig vartam a végét. Persze felvettük videora és betanultuk az összes szamot belöle agyonra néztük az ment éjjel nappal. Persze mikor apa nem volt otthon. Durva volt! És imadtam!!!!

Ez volt az a szerko amit ugy lehetett elsöre latni hogy kint van a melle meg nincs rajta bugyi.

Legalabb is én mar ugy lattam persze ez nem történhetett volna meg, csak mi Mercsivel ugy be voltunk feszülve hogy mar rémeket lattunk.

Persze utana volt ilyen zakom is, csak nem volt a mellénél kiszakadva.
Szerintem még ilyen mikrofont is vettem volna magamnak ha egy kicsit is praktikus lett volna, dehat nem vettem.
Az Express Yourself idöszakban volt ez a nagyon keresztes idöszak, hogy folyamatosan keresztek logtak mindenhol Madonnarol, és persze igy rolam is. Coca Colas dobozbol vagtam ki a kereszteket, meg a Mercsi tüzzomancozasahoz szükséges vörösréz lemezböl. Nyomattuk a kereszteket.

Igazabol folytathatnam még a részleteket mert annyira itt van a fejemben minden! Rengeteg Madonna poszter volt a szobamban, egy kettö közülük:

Igen ezek mind kint voltak a piros falamon. Ki emlékszik? Anya? Mercsi?

Jo sok emlék füzödik hozzajuk!

És visszatérve a koncertre, ahogy megjelent a szinpadon ez a Nö, fiatalkori példaképem, aki végülis tök sokat alakitott rajtam abban az idöben.

És ki tudja talan valamennyi részben neki is köszönhetem azt aki most vagyok, ott van a szinpadon 20 év utan, mert még soha nem lattam öt élöben, hat ez az érzés eléggé megütött pörögtek a képkockak mint Madonna kivetitöjén, mintha mögöttem nekem is lett volna egy hozzam kapcsolodo kivetitö ahol az én életem kockai villogtak volna fel egymas utan, annyira érdekes volt ezt igy atélni, Madonna pontosan velem szemben volt és tökre lattam ahog ymegjelenik, ahogy teljes energiaval eröbedobassal énekel, bulizik, és hogy ezt évek ota és még azota ahogy a Vagos Istvanos kommentelös hatalmas koncertet adta amikor én még kiscsirke voltam és ö még azota kitart és ezt csinalja és még mindig ujabb és ujabb kislanyoknak a példaképe lehet! Hat azt kell mondjam ez nem semmi!

És köszönöm hogy ott lehettem és atélhettem ezt a nagyon érzelemdus vihart, amikor mozdulni sem tudtam az emlékektöl, ujra fiatal lany voltam aki keresi az egyéniségét és lázad és szexi akar lenni mert tudja hogy ez hozza közel all, és tetszik neki. Madonnanak akkoriban volt a leginkabb erotikus, szexis imidzse, én meg követtem mint egy kiskutya, mindig jo volt amit ö csinalt, mindig tetszett minden uj arca, uj haja.

Annak csak örülhetek, hogy  a szüleim nem tiltottak el teljesen ettöl bar nem is tudom naluk hogy csapodhatott le hogy a lanyuk egy ilyen megkérdöjelezhetö sztart valasztott példaképének, de talan ez kialakul a szülökben és remélem bennem is ki fog hogy akit a gyerekem valaszt, ahhoz én is hozza fogok szokni hogy ez most a dilije. Csak ök kifogtak pont egy Madonnat, és pont két lanyuk is volt aki épp Madonna örületben élte tinikorat, hat ez van! Ez volt. Madonna jo volt, szép volt profi volt.

Nagyon profi mar, és ra is sütik hogy profi üzletasszony, és mostmar inkabb ez a profisag az imidzse, de ez igy is van rendjén.


Ami nekem volt, az ott és akkor helyén volt.  Köszönöm Madonna! 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyeg 2009.08.23. 11:27:22

Kedves "Madonnán felnőtt" lányaim egyike! Ez most nekem is időutazás volt! Minden apróságra emlékszem,amit említettél. Nem mondom,h nem féltettelek. Talán 1x fejedhez is vágtam ezt az egészet. Tényleg voltak szerkóid! Varrni is megtanultál,h megalkosd az áhított szerkót! Aztán Újkígyós egész falunépe,fiatalja téged,titeket utánozott a diszkókban! Divatot teremtettetek,ezt nemrég tudtam meg egy újkígyósi leányzótól! Dehát Madonna annyira jó volt,a fenébe is,polgárpukkasztó,döbbenetes és nagyon menő! Ráadásul a számait imádtam én is,így meg nehéz hitelesen útálni és harcolni ellene és miért is!? Az a video is,a Ki mit tud-os mennyire jó volt,olyan nagyon profin betanultátok,nagyon tetszett!
Szóval: én meg neked köszönöm ezt a jó kis visszaemlékezést!

Mercsi 2009.08.23. 15:26:45

Húh! Öcsém, ezekre a dolgokra már annyira régen nem gondoltam! Marhajól leírtad, majdnem el is bőgtem magam, olyan érzelmi hullám söpört végig rajtam az olvasásánál! De ezek csupa jó emlékek. Én is éreztem és mondtam is neked, mikor mentünk befele a helyszínre, hogy azért most egy álmunk válik valóra éppen!
Hát, nagyon jó volt, de az örökre ott fogja idegesíteni az agyamat, hogy milyen fasza lehetett ez előről! Annát ki fogom kérdezni!
Jó, hogy ezeket leírtad Mergitkém!
Nagyon retró! :o)
Nagy királynők voltunk! :o)

mekeke 2011.09.18. 13:20:29

És közben egy szar az egész nő: ronda, szálkás, egoista, pénzsóvár, beteg exhibicionista, mindig hamisan énekel. Valószínűleg jó zenészekkel dugott. No ezek után valóban nagyszerű kitartása van.
Nem kell izgulni, ma is termelik az ilyeneket.


süti beállítások módosítása