KisMarci

"Amikor születtem, nem jeleztek nagyot messiás-mutató különös csillagok, csak az anyám tudta, hogy királyfi vagyok. A többiek láttak egy síró porontyot, de anyám úgy rakta rám a pólyarongyot, mintha babusgatná a szép napkorongot."

Friss topikok

  • mekeke: És közben egy szar az egész nő: ronda, szálkás, egoista, pénzsóvár, beteg exhibicionista, mindig h... (2011.09.18. 13:20) MADONNA
  • b79andi: Nehéz dolog ez hogy vegyes, vagy homogén csoport. Én is sokat gondolkodtam rajta. Szerintem mindke... (2010.05.06. 13:22) MARCI OVIS LESZ
  • Mercsi: Most ezt nem mondod komolyan, hogy Marci azzal a kakassal közlekedik, még a vonaton is? Úristen an... (2010.05.06. 08:08) MOSTANSÁG
  • Zime: Boldog Szülinapot Kicsifiyam! :) (2010.04.15. 15:29) BOLDOG SZÜLINAPOT KICSI BAKITO!
  • Mercsi: Mergitkém, annyit dumáltunk, és fogunk dumálni még erről, hogy így pár sorban nehéz lenne mit mond... (2010.04.09. 11:53) KÖSZÖNÖM MINDENKINEK!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Február vége

2010.02.23. 08:39 - Mergit

No hát a február vége mindenkinek elég nyűgösre sikeredett. Eleve mindahányan vagyunk, fejenként kétszer voltunk megfázva de ez még a kisebb gond lenne, mert olyan nyomorult hangulatban is voltunk, ahogy csak tél végén szokás lenni, és úgy igazán bele-bele a sűrűjébe a tél végi depressziónak.
 
És akkor a múlt pénteken jött a felmelegedés. Kibújtak a tavaszi melengetős napsugarak, és mindenki egy kicsit felélénkült. Kimentünk kerítést építeni, kizártuk az udvarból a tyúkokat, felébredtek a halak, hóvirággal van tele az udvar, én újabb három rózsatövet ültettem el, így már hét rózsám van!!! és már majdnemhogy kivittem az átteleltetett muskátlikat meg a nagy orchideát, de még jönni fog hideg, szóval nem szabad még nagyon merészkedni ezzel.
 
Marci is meggyógyult. De ő mindig hősiesen viseli a betegséget. Már járt bölcsibe is, megint kérdeztem az ovónéniktől hogy mi a véleményük róla, azt mondták hogy nagyon más mint a többi. És ők ezt olyan szempontból mondták talán, hogy az óvodában majd mennyire lesz vele könnyű...mert nem lesz könnyű. Túl önfejű, akaratos és nehéz kontrollálni.
Mondjuk ez még fakadhat a bizonyos Kos természetéből is, én kicsit úgy vagyok vele, hogy ez el fog múlni nála ez a hatalmas akaratérvényesítő időszak, olyan mintha most élné a dackorszak csúcspontját és miért ne élné mikor eddig nem is volt neki ez szinte észrevehető? 
 
Azt is mondták hogy keveset játszik más gyerekekkel, én nem tudom mert mindig mikor benézek, azért általában bratyizik másokkal is, meg a másik ovónéni azt mondta hogy Olivérrel szoktak együtt játszani.
Mindenesetre akármit is szépítenek, az tény, hogy más mint a többi. És nem jó értelemben más. Mondták hogy menjünk felmérésre van egy gyerekek részére szóló pszichiátriai gondozó valami, és oda bejelentkeztem. Fú azért kár hogy ilyesmit kell csinálni! Persze erre senki nem számít amikor szépen fejlődik a gyereke, hogy valami mégis hibádzani fog!
És még most is el tudom képzelni hogy az égegyadtavilágon semmi rendelleneset nem fognak találni, de már annyira belémbeszélték, hogy a magam megnyugtatására is elmegyek.
Március 17-én lesz ez, és először csak nekem kell menni.
 
Úgy hallom felkelt. Tegnap fél hatkor aludt el este...úgyhogy már ideje!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mercsi 2010.02.23. 09:24:02

Bizony a tavasz nagyon kezd minket ébresztgetni, vagy mi ébresztgetjük már nagyon őt? Mindenesetre örülünk minden kis rezdülésének!
Marci meg elmegy dokibácsihoz-nénihez és elkápráztatja őt is! :o)
Gondolj ara, hogy ez is csak erősíti a szövetséget köztetek! Mert legbelül te is tudod, hogy semmi baja:o)

Mergit 2010.02.24. 11:06:55

Mercsikém most nézem a bejegyzést és ez még nekem is új! Hallod! Ezt a kreativitást! Így sokkal jobb!
Köszi Édes Mercsikém!


süti beállítások módosítása