KisMarci

"Amikor születtem, nem jeleztek nagyot messiás-mutató különös csillagok, csak az anyám tudta, hogy királyfi vagyok. A többiek láttak egy síró porontyot, de anyám úgy rakta rám a pólyarongyot, mintha babusgatná a szép napkorongot."

Friss topikok

  • mekeke: És közben egy szar az egész nő: ronda, szálkás, egoista, pénzsóvár, beteg exhibicionista, mindig h... (2011.09.18. 13:20) MADONNA
  • b79andi: Nehéz dolog ez hogy vegyes, vagy homogén csoport. Én is sokat gondolkodtam rajta. Szerintem mindke... (2010.05.06. 13:22) MARCI OVIS LESZ
  • Mercsi: Most ezt nem mondod komolyan, hogy Marci azzal a kakassal közlekedik, még a vonaton is? Úristen an... (2010.05.06. 08:08) MOSTANSÁG
  • Zime: Boldog Szülinapot Kicsifiyam! :) (2010.04.15. 15:29) BOLDOG SZÜLINAPOT KICSI BAKITO!
  • Mercsi: Mergitkém, annyit dumáltunk, és fogunk dumálni még erről, hogy így pár sorban nehéz lenne mit mond... (2010.04.09. 11:53) KÖSZÖNÖM MINDENKINEK!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Tisztítókúra 1. nap (Március 1.)

2010.03.01. 22:04 - Mergit

Ez a nap is VÉGRE eljött! Beszéltük is anyával, hogy miért várjuk mi mindig ezt a hetet? Valószínű tényleg a tisztulás érzése miatt. Ugye ez arról szól, hogy egy hétig nem eszünk semmit. Csak csalánteát iszunk kb 3 litert, meg ugyanannyi vizet. És a tisztulás miatt, vagy a szervezet kajáktól való tehermentesítése miatt, nem tudom, de valahogy az ember olyan más állapotba hangulatba kerül, mintha kicsit ki is cserélődne (vagy nagyon is). Felerősödnek az érzelmek.
 
Érdekes mert annak idején tizenéves koromban úgy megmaradt bennem, hogy Rákóczi Anti nagy szerelmem mesélt a csóró kollégiumi éveiről, amikoris nem volt mit ennie. Vagy direkt nem evett, már nem is emlékszem, de ez a mondat teljesen él bennem hogy ő is azt mondta, a nemevés felszínre hozza, felerősíti az érzelmeket. Ezzel valahogy egyet tudok érteni. Emlékszem a múltkori októberi tisztítókúrám valahanyadik napján de nem az elején, kifeküdtem ide a gangra a kanapéra, langyos ősz volt és csak nézelődtem hallgattam a tanya hangjait, és mint egy festmény illatokkal és neszekkel, így ivódott belém és csak lélegeztem be az oxigéndús tanyasi levegőt, olyan boldognak éreztem magamat!
Szeretem a tiszítókúrámat!
 
Igaz tegnap nagyon jól el is indítottuk ezt a tisztulási hangulatot! Valakik szerint, tegnap egymilliószoros nap volt. Ami annyit jelent, hogy amit szeretnénk, és ezen a napon jól rákoncentrálunk, az egymilliószorosára növelve jut ki az univerzumba, no és egy szó mint száz, Teljesül!
Nagyon jól sikerült előkészíteni, mert 17.10-kor volt a csúcsszuper időpont erre a meditálásra és addigra pont lefőtt Marcinak a tea, meg magunknak is egy csalán - az új termésből, egyetlen gyertya égett, ami Marcinak a keresztelőjén égett és azóta sem gyújtottam meg, és olyan szuper zenét sikerült találni, amit meg a terhességem óta nem is hallgattam. No így kiterültünk hárman, Anya Marci én, és indult a "meditálás"
 
És hát a földanya gyógyulására gondoltam legelőször. Jó volt megsímogatni a földet, láttam magam előtt a földgolyót, és a tenyerembe zárva óvatosan magamhoz öleltem. Védelmezőn, dédelgetve ahogy csak tudtam! Fú klassz érzés volt! Milyen jó a föld hozzánk! 
 
 

Persze aztán sikerült még az egész családnak mindenféle jót kívánni, a végén meg csak kellemesen feküdni az ágyon. Marci persze belealudt a relaxba. Ötkor....
Szóval így indult tegnap a tisztítókúra hangulata. Ma meg csak folytatódott. Marci most is alszik, és én kitaláltam hogy nagyon steril körülmények között tök rendes szép tiszta konyhában gyújtok két gyertyát nagyon fain virágos tavaszias díszekkel fűszerezve, és csinálok egy Créme Brulée-t. Holnap jön Pipi, és ez holnapra lesz a legfinomabb. Marci persze már ma is ehet belőle, de úgy imádok ilyen meglepetéseket csinálni! Ez egy igazi ínyencség! Különleges alkalmakra! 
 
Most megyek, még amíg Marci alszik addig van egy kis dolgom, az idő is kialakult olyan szép napos délután van!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mercsi 2010.03.01. 22:16:03

Hát irigykedek, nagyon ideális tényleg ott tisztítókúrázni, nem tudom, miért nem tudom ezt itt elképzelni, lehet, hogy mert egész nap a hűtő mellett ülök?
De valahogy én is otthon csinálnám ezt, a tanyán.
Meg hát Anya jelenléte sem egy utolsó... Tartja az emberben a lelket. Vagy nem is kell, Mergitkém?
Csalántea tuti h jó egy hétig? Tudod én egyszer rosszul lettem 3 nap friss csalántea ivás után és kivert a csalánkiütés, de olyan hólyagos fura módon.
Ráadásul én nem is tisztítókúráztam akkor. Nem szólok bele, csak azért kérdezem, hogy ez egy bevett recept-e, vagy inkább ötletszerű.
Mergitkém, tudom, nem tartozik ide, csak most jutott eszembe, hogy megtaláltam a Quimby CDt!
Ügyes legyél, nagyon szorítok! Jó lesz a megtisztulás! no meg a pár minusz kiló is mindig jól jön...

PÍpike 2010.03.08. 18:38:52

Mergit!
Minden elismerésem a tiéd!
le a kalppal ahogy végigvitted ezt az egész kúrát!
Hihetetlen hogy egy rossz szavad nem volt,sőt még nagyobb szívell csináltad nekünk a finomabbnál finomabb ínyencségeket!


süti beállítások módosítása