KisMarci

"Amikor születtem, nem jeleztek nagyot messiás-mutató különös csillagok, csak az anyám tudta, hogy királyfi vagyok. A többiek láttak egy síró porontyot, de anyám úgy rakta rám a pólyarongyot, mintha babusgatná a szép napkorongot."

Friss topikok

  • mekeke: És közben egy szar az egész nő: ronda, szálkás, egoista, pénzsóvár, beteg exhibicionista, mindig h... (2011.09.18. 13:20) MADONNA
  • b79andi: Nehéz dolog ez hogy vegyes, vagy homogén csoport. Én is sokat gondolkodtam rajta. Szerintem mindke... (2010.05.06. 13:22) MARCI OVIS LESZ
  • Mercsi: Most ezt nem mondod komolyan, hogy Marci azzal a kakassal közlekedik, még a vonaton is? Úristen an... (2010.05.06. 08:08) MOSTANSÁG
  • Zime: Boldog Szülinapot Kicsifiyam! :) (2010.04.15. 15:29) BOLDOG SZÜLINAPOT KICSI BAKITO!
  • Mercsi: Mergitkém, annyit dumáltunk, és fogunk dumálni még erről, hogy így pár sorban nehéz lenne mit mond... (2010.04.09. 11:53) KÖSZÖNÖM MINDENKINEK!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

MARCI OVIS LESZ

2010.05.04. 08:00 - Mergit

No ennek is eljött az ideje. Már annyira vártam hogy végre legyen biztos ez az ovi dolog, és mostmár érezhetjük beíratottnak magunkat az oviba! Két helyre jelentkeztünk, az egyik körzetis a másik nem, és a körzetibe felvettek. Nem mintha ez olyan nagy szám lenne, de úgy érzem egy mai anyukának ez igenis nagy szám, mert annyira nehéz bekerülni, hogy az ember gyomorgörcsben van addig a pillanatig amíg azt a határozatot meg nem kapja.
Jó azt még nem kaptam meg, de a nagyon kedves óvodavezető hölgy azt mondta, hogy ez a beiratkozás amin tegnap voltunk, mert ugyanezeket az adatokat venné fel szeptemberben is. És hogy majd legközelebb csak a szülői értekezletre fog kelleni jönni. Jaj de buli!!!!
Meg azt is mondta - de ezt Marcinak - hogy ha erre jár, akkor nézzen be ide az ovi játszóterére bármikor! Egyébként vele is bratyizott, nagy elánnal kérdezte hogy melyik a kedvenc hala, mert egy akváriumot nézegetett, Marci szerencsére mutatott valamit, de más kommunikációra nem nagyon volt hajlandó. Nem baj! Meg azt is mondta ovónéni, hogy ha lesz szakvélemény akkor hozzuk majd be szeptemberig, mert nagyon szívesen fogadják, hogy ők is fel tudjanak készülni a saját tudásuk szerint, hogy forduljanak Marcihoz? Ez nagyon szimpi volt, hogy nem hökkent meg vagy bármi ilyen negatívság, mert erre nagyon kivagyok hegyezve, nagyon észreveszem ha bárkinek egy rezzenése ezzel kapcsolatban kicsit hezitáló vagy rossz, de nála nem éreztem semmi jelét.
Aztán majd meglátjuk...
Remélem jók a megérzéseim.
Kértem hogy tiszta életkorú csoportba tegyék. Ez azt jelenti hogy csak egykorúak vannak a csoportba. Tök sokat gondolkodtam ezen hogy különböző ovis szitukban milyen a vegyes életkor, ha rajzolnak festenek vagy dalt tanulnak, vagy gyönygyöt fűznek...nem is tudom de másabb dolgokat kell csinálni egy hat hét évessel mint egy háromévessel. És így az ovónéninek meg kell osztania magát és nem tudom elképzeni hogy így is ugyanannyi figyelem jut minden gyerekre és nem megy el azzal több idő hogy mindenkinek más feladatot kell adni. Mondjuk biztosan nagyon jól meg van ez oldva, de valahogy nem mertem ezt bevállalni ha most még lehet kérni hogy ne legyen vegyes csoportba.
Figyelembevéve a kommunikációs elmaradását is. Én is ilyen tiszta életkorú csoportban voltam és sztem jól működött.
De annyit gondolkodtam ezen! Mert persze az biztos pozitív hogy a kicsik tanulnak a nagyoktól. Bár nem minden esetben jókat ezt meg kell jegyezzem, attól függ milyenek azoknak a szülei de ebbe ne is menjünk bele. De ha mondjuk már nagyobb is akkor lehet hogy már tökre unni fogja a dedósabb játékokat. Vagy ha sok a kicsi és Marci meg már nagy, akkor meg nem fejlődik kellőképpen.
Más meséket is mesélnék a kicsiknek mint a nagyoknak. Más a kézügyességük, és lehet hogy a kicsiknek tök szar lenne ha nem csinálhatnák ugyanazt mint a nagyok, de mondjuk a kicsik csak összeragasztóznák magukat vele, vagy szétszednék darabjaira...stb. Á tök más való a kicsiknek mint a nagyoknak.
Főleg hogy újabban minimum négy évet jár állítólag mindenki oviba. 7-8 éves korig is oviba járnak. Marci konkrétan négy évet lesz ovis és 7 éves kora után fog suliba menni.
Na és akkor hol lesz márhozzá egy három éves kisgyerek. Szerintem 7 éves korában Marci már atomfizikát fog oktatni :)
Ilyeneken és ehhez hasonlókon járt az eszem, és hogy Marci ovis lesz! És hogy ez olyan egyszerűen sikerült! Nagyon boldog vagyok!
Marci ovis lesz!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mercsi 2010.05.06. 08:14:30

Ez tényleg jó érzés, és nagy dolog!
Mintha csak most született volna, és már ilyen felnőttes, szülős dolgokat kell vele szervezni, hogy beiratás oviba. Milyen aranyosak lesznek már az oviba majd együtt a sok kis kölökkel:o)
Amúgy szerintem is jobb, hogy nem vegyes csoportban lesz.
Jó, hogy meg van oldva mostmár ez az ovi dolog is!! :o)

b79andi 2010.05.06. 13:22:43

Nehéz dolog ez hogy vegyes, vagy homogén csoport. Én is sokat gondolkodtam rajta. Szerintem mindkettőnek megvannak az előnyei és hátrányai, és igazán csak az számít, hogy a gyerek szeressen oda járni, és szeresse a gondozó néniket.
Nagy dolog az ovi!!! De izgi!!! Majd jelet kell választani ... lehet traktort??? :)))
Ügyesek vagytok, jól vesztek minden akadályt. És mivel te olyan könnyen kezeled a dolgokat, Marci sem fog stresszelni semmin ... mint a karika csapás, úgy mennek a dolgok!!! Szuperek vagytok ... és még előttetek egy fantasztikus nyár, fú, mi lesz még itt, ha már most megy a locs-pocs!!!


süti beállítások módosítása