KisMarci

"Amikor születtem, nem jeleztek nagyot messiás-mutató különös csillagok, csak az anyám tudta, hogy királyfi vagyok. A többiek láttak egy síró porontyot, de anyám úgy rakta rám a pólyarongyot, mintha babusgatná a szép napkorongot."

Friss topikok

  • mekeke: És közben egy szar az egész nő: ronda, szálkás, egoista, pénzsóvár, beteg exhibicionista, mindig h... (2011.09.18. 13:20) MADONNA
  • b79andi: Nehéz dolog ez hogy vegyes, vagy homogén csoport. Én is sokat gondolkodtam rajta. Szerintem mindke... (2010.05.06. 13:22) MARCI OVIS LESZ
  • Mercsi: Most ezt nem mondod komolyan, hogy Marci azzal a kakassal közlekedik, még a vonaton is? Úristen an... (2010.05.06. 08:08) MOSTANSÁG
  • Zime: Boldog Szülinapot Kicsifiyam! :) (2010.04.15. 15:29) BOLDOG SZÜLINAPOT KICSI BAKITO!
  • Mercsi: Mergitkém, annyit dumáltunk, és fogunk dumálni még erről, hogy így pár sorban nehéz lenne mit mond... (2010.04.09. 11:53) KÖSZÖNÖM MINDENKINEK!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Marcell vizhullám

2009.11.11. 18:47 - Mergit

Elsö gyakorlati oram volt ma, és  "Marcell hullamot" kellett fésülnöm. Ez allitolag ilyen mumus a fodraszvizsgan, pepecselös feladat, 25 perc alatt kell az egész fejre ilyen összeérö hullamokat fésülni.
Na megmutatta a kisfönök srac hogy kell csinalni, egy tincsen, pont ami ezen a képen oldalt, a homlokot keretezi azt a tincset. Nagyon figyeltem, éreztem menni fog. Ment is. Annyira hogy Ricsi tökre elamult rajtam, és mondta hogy akkor folytassam, probaljam meg a masik oldalon is, és körbe az egész fejen, mert amugy ez a vizsgafeladat. Okés megprobaltam ment is elég jol. Mire elkészültem megjött a fö oktato csajszi is, a mesterfodrasz, és Ricsi nagy büszkén mutatja neki, hogy nézd mar Margo "dobott egy Marcellt". Összenéztek, akkor mar lattam hogy ezek szerint ez nagyon jo lehet, és akkor tényleg mondtak is mind a ketten, hogy elsö alkalommal nemhogy egy egész fejet, de még egy tincset se szoktak tudni megcsinalni az ujoncok.

Ezt azért irom le mert olyan büszke vagyok ra! Mert valahogy éreztem hogy ez nekem menni fog! Tudtam hogy menni fog hogy én ebben jo leszek! Persze még csak most jön a java, de nem is oltom magam, mert ugy is akarok tovabbra is hozzaalln i hogy én ebben tuti vagyok. Olyan jol éreztem magam, hogy holnap is megyek.

Egyébként azért az enyém nem volt ilyen szép mint ezen a fejen. Azért ez gyönyörü. "Fodrasz szemmel:))" Na jovan szoval ez az én büszkeségem mára.

Amugy egész nap esett az esö, és Marci ma 4kor kelt reggel. Persze én is, csak azzal a különbséggel hgoy ö utana fél 10kor el is aludt 3 orara. De nem baj, mert még raadasul most van egy kilos bolt ahova be szoktam nézni és ma is vettem 4 db tök aranyos hosszuujju felsöt 400 Ft ért. Durva mi? Ugyhogy gyülnek Marcinak a jatszohazas szerkoi. Mert valahogy mostanra mindent kinött. Minden polobol kint van a pocakja. Olyan cuki!

Kabatunk sincs, és azt nem is nagyon talalok még rendes boltban sem. Nem akarok mar megint sötétkéket venni, pedig valahogy az ilyen koru gyerekekre csak ilyen komor szinekben gyartanak kabatot. Jobb lenne valami narancssargaval tarkitott vagy pirosas, vagy nagyon füzöld, ilyesmi. Nehéz jot talalni. Pedig mar raszannam a pénzt is, de nem lehet kapni.

Na mindegy most szerencsére legalabb nincs olyan cidri hideg.

Azért jol begyujtottam, szeretem mikor olyan kellemes melegben fekszünk le aludni, meleg ilyenkor a kö is, és nem baj ha Marci mezitlab szaladgal rajta.
Most csak ketten vagyunk, anyaék reggel jönnek. Persze ilyenkor történnek olyan burleszkfilmbe illö jelenetek, hogy hazajövök, persze zuhog az esö, és etetés közbe észreveszem hogy kb 10 kacsa kint nyujtogatja a nyakat a keritésen kivül. Kiszöktek, és jönnének be, de naná hogy nem talaljak a bevezetö utat. Kirohanok, seprüvel terelem öket a helyes utra, nem arra mennek hanem egy zsakutcaba valahogy kiszabaditom öket, mindegyik csapkod a szarnyaval és a mocsaras sarat a pofamba fröcskölik mind a tizen amig tartom a keritést hogy alatta bujjanak be. El nem tudom engedni, csak türöm hogy fröcsögjön a mocsár. Magamban nevetek a szitun. Persze akkor történik ilyen amikor életemben egyszer az utcai ruhamban mentem etetni. De ezek olyan jo sztorik, én tényleg...tudok magamon röhögni. Ez a vidéki romantika Nem?

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b79andi 2009.11.12. 13:36:44

Margó, ne már, hogy fodrász leszel??? :))) Akkor tutira nem szakad meg a kapcsolat ... éppen fodrászt keresek. ;)))
És de ügyi vagy!!! Naná, hogy megy neked, hiszen szerintem, te olyan pepecselős vagy ... van hozzá türelmed. De jó!!!! Irigyellek, hogy van olyan, amihez nagyon nagyon nagy kedved van ... jó nektek!!!

Mercsi 2009.11.13. 09:09:44

Nagyon örülök Mergitkém a sikerélményednek, és jó, hogy már egyből így is indítottál, ez biztos még jobban meghozta a kedvedet az egészhez! Meg hogy tudtad, hogy neked ehhez lesz tehetséged! Meg mindenki tudta, te mindigis ilyen sminkelős-hajazós voltál, megkérdezted, hogy megcsinálhatod-e a sminkünket, hajunkat... És nem csak kedved van hozzá, hanem tehetséged is! Csak így tovább!!!

anyeg 2009.11.13. 19:29:35

Margókám dobj egy Marcellt az én fejemre is,olyan nekem még úgysem volt! Onnantól meg aztán majd csak győzzed a sok megrendelést,az összes vendégem olyat kér majd tőled,huhúúú!! :o)


süti beállítások módosítása