KisMarci

"Amikor születtem, nem jeleztek nagyot messiás-mutató különös csillagok, csak az anyám tudta, hogy királyfi vagyok. A többiek láttak egy síró porontyot, de anyám úgy rakta rám a pólyarongyot, mintha babusgatná a szép napkorongot."

Friss topikok

  • mekeke: És közben egy szar az egész nő: ronda, szálkás, egoista, pénzsóvár, beteg exhibicionista, mindig h... (2011.09.18. 13:20) MADONNA
  • b79andi: Nehéz dolog ez hogy vegyes, vagy homogén csoport. Én is sokat gondolkodtam rajta. Szerintem mindke... (2010.05.06. 13:22) MARCI OVIS LESZ
  • Mercsi: Most ezt nem mondod komolyan, hogy Marci azzal a kakassal közlekedik, még a vonaton is? Úristen an... (2010.05.06. 08:08) MOSTANSÁG
  • Zime: Boldog Szülinapot Kicsifiyam! :) (2010.04.15. 15:29) BOLDOG SZÜLINAPOT KICSI BAKITO!
  • Mercsi: Mergitkém, annyit dumáltunk, és fogunk dumálni még erről, hogy így pár sorban nehéz lenne mit mond... (2010.04.09. 11:53) KÖSZÖNÖM MINDENKINEK!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Január

2010.01.20. 07:51 - Mergit

Marci fáradhatatlan a rajzolásban. De nála csak Mama fáradhatatlanabb, és nem is csak a rajzolásban hanem a mesélésben. Múltkor már figyeltem őket, hogy egész nap ment ez a rajzolunk, aztán sztorizunk hozzá, ezt úgy kell érteni hogy mama mindig olyanokat rajzolt, ami például most történt a disznótorba Szigetiéknél, hogy Marci felmászott a traktorra 4 lépcsőfokon, aztán beleült az ülésbe, de Szigetibácsi hozta a kulcsot, és beindította a traktort, és előrébbállt vele és akkor nagyon zúgott a traktor.
És ehhez lerajzolja a kulcsot a lépcsőt a traktort, meg Szigeti bácsit is, és órákon keresztül egészítik ki részletekkel, hogy még érdekesebb legyen a történet. Nagyon édesek!
Aztán jön az Anna Peti és Gergő. Hát abból se a szöveget olvassák, hanem anya kerít szép történeteket, hogy van amikor már cenzúrázni kell, mert például anyáról is mindig azt meséli hogy ez a béna anya mindig elhagyja a kispárnát a villamoson, és Marci azt hiszi hogy én vagyok a béna :) közbe a Gergő anyukája a béna.
Na mindegy. Marci nagyon élvezi, és néha így telik el egy nap, hogy Mama van végig Marcival én meg házimunkázok meg pihenek. Azért ez nagyon nagy szabadság nekem, olyan jól kikapcsolódtam. Pont a héten volt egy ilyen, és nagyon hasznos volt nekem. Mondjuk szegény mama ilyenkor este is alig tud megszabadulni Marcitól mert annyira rákattan hogy még ott is aludna el! Most is helikoptereznek, meg eperfát rajzoltak rajta a két pulykával, meg a tavat lerajzolták a paddal és ott állt rajta a 4 kacsa. Aztán érdekes volt mert mondta Marci, hogy Mit rajzoljunk? És meg is válaszolta: Sidit!
És mama rajzolt Sidit. Nagyon édesek!
 
Amúgy nekem mindig helikoptert, pont pont vesszócskét, meg traktort télapót, és hóembert kell rajzolni. Ezeket szokta kérni.
 
Tegnap fűtttük be a kemencét és a salakolásnál a tegnapi elégett kéve maradékaiból jó kis krétát kerekítettünk, és van egy kő a konyhában amire nagyon jól lehet rajzolni, azon olyan jókat rajzolgattunk a tűz fényénél és főleg melegénél! Imádom a kemencét fűteni. Úgy ki is pirult az arcom! Nagyon élveztem! Igazi téli program! Három kévét elégettünk, és már ott a húsz fok a szobában másnap reggelig! Minden szobába kéne egy iylen fasza kemence! Egyszerűen zseniális ötlet és mégsincs sehol!
 
Egyébként más is történt még tegnap! Az hogy leszedtük a kácsonyfát. Lehet hogy már a többiek el is felejtették hogy ilyesmi is megfordult náluk, mi még csak tegnap szedtük le, mert annyira gyönyörű volt és egy szem tűlevél se hullott le róla. Tudjátok hogy mindig egy kellemes érzés fel is rakni ezeket a dekorációkat, az egész házba, és persze a végén a karácsonyfadíszítés, de valahogy leszedni is klassz, mert az már egy kicsit a megújulás, az új év, új lehetőségek megtisztulás kezdete is. Legalábbis nekem. Ilyenkor újult erővel vágok bele mindenbe hogy mikbe, azt majd írom ha itt lesz az ideje :)
Úghyogy jól elraktuk a fényes hópelyheket a plafonról, az ablakdíszeket, a girlandokat, a gyertyatartókat, a fahéjas, szegfűszeges illóolajokat, még azokat a gyönyörű gyertyatartódíszeket is. Azokat nagyon sajnáltam mert nagyon hozzámnőttek!
 
Majd szeretnék valami tavaszi dekort is kitalálni és nem csak húsvétra.
Képzeljétek visszaidéztük hogy tavaly valentin napkor térdig érő hó volt, és április 6-án a kerti tónál pirosra égtünk és a patak vizében fürödtünk Marcival. Rövid másfél hónap alatt annyira felmelegedett az idő, hogy meztelenül lehetett fürödni kint. Jó mi? És ha idén is igaz az előrejelzés akkor február végén már lehet örülni a tavasznak.
De mostmég tüzifáért járjuk a várost, hogy jól be tudjunk durrantani mert eléggé fogytán van a tüzelő.
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása