KisMarci

"Amikor születtem, nem jeleztek nagyot messiás-mutató különös csillagok, csak az anyám tudta, hogy királyfi vagyok. A többiek láttak egy síró porontyot, de anyám úgy rakta rám a pólyarongyot, mintha babusgatná a szép napkorongot."

Friss topikok

  • mekeke: És közben egy szar az egész nő: ronda, szálkás, egoista, pénzsóvár, beteg exhibicionista, mindig h... (2011.09.18. 13:20) MADONNA
  • b79andi: Nehéz dolog ez hogy vegyes, vagy homogén csoport. Én is sokat gondolkodtam rajta. Szerintem mindke... (2010.05.06. 13:22) MARCI OVIS LESZ
  • Mercsi: Most ezt nem mondod komolyan, hogy Marci azzal a kakassal közlekedik, még a vonaton is? Úristen an... (2010.05.06. 08:08) MOSTANSÁG
  • Zime: Boldog Szülinapot Kicsifiyam! :) (2010.04.15. 15:29) BOLDOG SZÜLINAPOT KICSI BAKITO!
  • Mercsi: Mergitkém, annyit dumáltunk, és fogunk dumálni még erről, hogy így pár sorban nehéz lenne mit mond... (2010.04.09. 11:53) KÖSZÖNÖM MINDENKINEK!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Tata

2010.02.06. 09:06 - Mergit

Marci mostanában felvette a kapcsolatot Tatával. Valahogy kialakult /vagy mindig is volt/ egy szimpátia közöttük, nem is tudom ez is amiatt mert a gyerekek megérzik...stb, de észrevettük hogy szívesen van ott apánál, és hogy soha nem akar eljönni tőle. Már karácsonykor is otthagytuk egy fél órára amíg elmentünk tescóba, de most meg már direkt úgy készültünk hogy ott fogjuk hagyni. Vittünk bilit, kirakót és egy könyvet.
Ahogy terveztük megint nem akart eljönni, szóval nyugodt szívvel mehettünk Pipivel utunkra.
 
Ez nekem olyan jó!
 
Mármint nem az hogy mégegy helyre vihetem Marcit, hanem hogy apával így elvannak. Mert apa biztos nagyon boldog hogy a kisunokája összehozza még a lányaival is, és ahogy ez a kisember ott önfeledten játszik hülyéskedik, úgy megtelik élettel az a szoba is! Legalábbis én így érzem. Csak néztem néztem, és annyira más érzés volt, egy gyereknek nincs még előítélete hogy mondjuk nem olyan otthonos az a szoba, vagy régiek a bútorok és ettől máshogy érzi magát, nem.
Ő még mindenhol egyforma jól tudja érezni magát függetlenül a helyszíntől meg bútoroktól, illatoktól. Lényeg hogy jó emberek vegyék körül és legyen elegendő szórakozása.
Hát ez megvolt. Olyan másnak látom apánál, mintha felvnné az ő rezgéseit, mert a mozgása meg a beszéde meg amiket csinál minden más.
Jó nekik együtt :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b79andi 2010.02.10. 10:11:06

:) díjat kaptál tőlem!!! Nézz be Majához!!!

Nem muszáj tovább adnod, ha úgy gondolod. De a díjat megérdemled!!!!
Puszi!!!

PÍpike 2010.02.12. 10:59:26

Hát igen,tényleg nagyon jól érzi ott magát!
El tudom képzelni Apának is mennyire feldobja a napját!
Mekkorákat röhög már Marcin!
pusziii!


süti beállítások módosítása