KisMarci

"Amikor születtem, nem jeleztek nagyot messiás-mutató különös csillagok, csak az anyám tudta, hogy királyfi vagyok. A többiek láttak egy síró porontyot, de anyám úgy rakta rám a pólyarongyot, mintha babusgatná a szép napkorongot."

Friss topikok

  • mekeke: És közben egy szar az egész nő: ronda, szálkás, egoista, pénzsóvár, beteg exhibicionista, mindig h... (2011.09.18. 13:20) MADONNA
  • b79andi: Nehéz dolog ez hogy vegyes, vagy homogén csoport. Én is sokat gondolkodtam rajta. Szerintem mindke... (2010.05.06. 13:22) MARCI OVIS LESZ
  • Mercsi: Most ezt nem mondod komolyan, hogy Marci azzal a kakassal közlekedik, még a vonaton is? Úristen an... (2010.05.06. 08:08) MOSTANSÁG
  • Zime: Boldog Szülinapot Kicsifiyam! :) (2010.04.15. 15:29) BOLDOG SZÜLINAPOT KICSI BAKITO!
  • Mercsi: Mergitkém, annyit dumáltunk, és fogunk dumálni még erről, hogy így pár sorban nehéz lenne mit mond... (2010.04.09. 11:53) KÖSZÖNÖM MINDENKINEK!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mostmar tényleg sirtam!

2009.11.03. 22:38 - Mergit

Címkék: bölcsi

Mindenki szerint sirnak az anyukak mikor otthagyjak a gyereküket elöször a bölcsibe, merthogy a gyerek sir. És otthagyni ismeretlen ovonénik és gonosz gyerekek között...igazan aggaszto élmény. És mégis valahogy nekem ez nem volt olyan siralmas.

Ugyértem, eldöntöttem hogy ezt szeretném amiatt, hogy Marci talalkozzon mas gyerekekkel, mert testvére, vagy ilyen koru kis baratai nincsenek, viszont jo ha szokja a gyereklégkört, mivel az ovodaba mar nem lesz igazi beszoktatas.
Nem is tudom, volt egy ilyen megérzésem hogy ezt kell tennem, Marci megérett ra. És amikor otthagytam öt egy orara, akkor igazabol ugy voltam vele hogy sir. Persze hogy sir, ez ezzel jar. Nagyon anyas, talan most a leganyasabb, amit imadok hogy igy szeret, de neki jobb lesz ha nem lesz ennyire anyafüggö és mast is közel enged magahoz. Valahogy kicsit ilyen attörésnek éreztem.

És nem sirtam. Mindenki azt modnta hogy sirni fogok, talan ezért is voltam ennyire felkészülve a sirasra, aztan meg nem éreztem semmi ingert erre. Jo környezetben van biztonsagban Manocska, és egy orat kibir, az nem sok egy napbol, inkabb ugy voltam vele hogy legyünk tul rajta! Ezért nem is mentem vissza hamarabb, mondtak hogy ha engem az megnyugtat menjek haromnegyed ora utan vissza, de nem. Ha csinaljuk akkor csinaljuk jol ezt a beszoktatast. Még mindig ugy érzem hogy nem ejtettünk maradando karosodast ezzel az egy héttel ami elmult.

Miért mondom hogy elmult? Mert MA NEM SIRT!  Na jo kicsit nyafogott, de ez mar semmi nem volt. Mar amikor reggel készültünk bölcsibe akkor nyafogott egy kicsit, nem akart öltözni, és persze megismeri a bölcsi utcajat, no megint egy kis pityergés, igy jo lassan mentünk be, egyik ajton benyitottunk, és ott megalltam, leguggoltam és szoritottam magamhoz megint ezredjére elmondtam hogy Marci bemegy a jatszohazba, addig anya elmegy a boltba hozni Marcinak finomsagot, és hogy Marci addig mesélje el a Szonjanak meg a Konstantinnak meg a Fannikanak a Boribont. Akkor is kicsit hüppögött, de ö csengetett be. Jött az ovonéni, levetközött Marci, és mar nyujtotta is a kezét neki, hogy menjenek be a terembe. Olyan meghato volt, lattam megszokta, ez a menetrend, ö bemegy, anya elmegy és egy ora mulva jön vissza! Bent kicsit még nyavajgott, de még amig én ott voltam az idö alatt abba is hagyta. 
Ez a Hetedik napra lett igy. 

És mikor sirtam? Amikor eddig visszajöttem, többnyire hallottam hogy sir vagy nyöszörög Marci. És most nem volt semmi ilyesmi, csak a jatszozajok. Aztan kijött az ovonéni, hogy menjek lessem meg Marcit mit csinal. Belestem, és jatszott! A labdas sarokba hasalt és gurigatta a labdakat. Nagyon bele volt merülve, két haromszor is kellett szoljak neki hogy észrevegye ott vagyok. Akkor elkezdett nevetni és ugralni hogy megjöttem, és nagyon a nyakamba ugrott. Elköszöntünk a gyerekektöl, és mikor mentünk ki öltözni, Na akkor sirtam!
HOgy ilyen nagy fiam van! Aki beszokott a bölcsibe ilyen rövid idö alatt! Megértette hogy ott van, jatszik, visszajövök érte. És annyira boldog vagyok amiért mar nem sir, nem panikol hogy nem latja anyat többet, nem hiszi hogy nem jövök vissza mert mostmar tudja hogy Anya visszajön!

Édesem GRATULALOK!!!!!

NAGYON BÜSZKE VAGYOK RAD!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mercsi 2009.11.04. 07:41:10

Jaj de szépen leírtad Mergitkém! Ez az egyik legjobb bejegyzésed! Nagyon megható, és nagyon örülünk neki, hogy Marcika ilyen kis okos és ügyes, nagyon rendes tőle, hogy nem kínozta meg anyát nagyon:o) Persze még biztos lesznek nehezebb időszakok is, de azért nagy baj már nem hiszem, hogy lehet. Hurrá, Marci bölcsibe jár! .o) Na majd a Mikulás bácsi hoz neki valami nagy csomagot! A virgácsot meg átteszi Pipike csomagjába! :o)))

anyeg 2009.11.04. 10:02:04

Bizony Marci bölcsis! Ma reggel is nagyon hősiesen készült,öltözött,tudta már jól,h mi a helyzet,anyája nem is titkolja,nagyon bölcsen mindig mondja neki,h hova is mennek és mi lesz utána,milyen jó lesz és ügyes Marci! Aztán már kabátban sapiban,magától,határozott léptekkel ment az autóhoz,még az én szívem is összeszorult,h milyen okos és nagy fiú már ez a Manócska! Hm..,igen... :o)

Mergit 2009.11.04. 14:18:38

@anyeg: Olyan édes ez az anya hogy mindig ugy megdicsér engem, milyen jo és bölcs anya vagyok! Ennél nagyobb dicséret nincs!
(csak hogy jol nézek ki. Na jo csak vicceltem !!! :)))
Hat tényleg kell egy kis ész, meg raérzés, mit hogy csinaljunk jol, de segit nekünk az Isten :) vagy a sors vagy valami ilyesmi.

Mergit 2009.11.04. 14:21:31

@Mercsi: Gyorsan elolvastam ujra a bejegyzést, hogy mi az ami neked a legjobban tetszik. Tényleg jo volt! Jaj olyan keveset irok, pedig megigértem hogy mindig fogok tudositani, de valahogy be se kapcsolom a gépet. Igyekszem többet irni Mercsikém és ilyen jokat mint most!!! Pipinek felolvastam a virgacsos ügyet. Nagyon nevetett!
Marci nagyon varja mar a Mikulast, mar kapott egy kis felakaszthatos szakallas Mikulast, és egy ablakdiszt ami kint is van mar az ablakba a konyhaba. Nagyon aranyos! Ugyhogy gyere Mikulas varunk! Mar biztos indulnod kell hogy ideérjél dec. 6ra!

Zime 2009.11.04. 21:20:40

Biztos az apukája is büszke rá! Egy könnycseppet csak elmorzsol a babkonzerv mellett...

PÍpike 2009.11.05. 10:46:28

Gratulálunk MARCI!!!
Olyan ügyes nagyfiú vagy már!
Csodálatos életed lesz itt a tanyán!

b79andi 2009.11.07. 22:34:20

Hát ez egy igazán nagy dolog!!! Talán a születésük után ez a másik legnagyobb dolog, az elválás. Nehéz megemészetni, nekünk, nekik, pedig természetes és magától értetődő lépés ... és mégis, mikor megtörténik, úgy érezzük, most aztán igazán nagyot nőtt ez a gyerek ... és persze vele együtt mi is.
Gratulálunk, hogy ilyen zökkenőmentesen túlvagytok rajta. Naaaaagyon ügyes Marci, és nem kevésbé az anyukája. Naaaagy puszit nektek!!!!


süti beállítások módosítása