KisMarci

"Amikor születtem, nem jeleztek nagyot messiás-mutató különös csillagok, csak az anyám tudta, hogy királyfi vagyok. A többiek láttak egy síró porontyot, de anyám úgy rakta rám a pólyarongyot, mintha babusgatná a szép napkorongot."

Friss topikok

  • mekeke: És közben egy szar az egész nő: ronda, szálkás, egoista, pénzsóvár, beteg exhibicionista, mindig h... (2011.09.18. 13:20) MADONNA
  • b79andi: Nehéz dolog ez hogy vegyes, vagy homogén csoport. Én is sokat gondolkodtam rajta. Szerintem mindke... (2010.05.06. 13:22) MARCI OVIS LESZ
  • Mercsi: Most ezt nem mondod komolyan, hogy Marci azzal a kakassal közlekedik, még a vonaton is? Úristen an... (2010.05.06. 08:08) MOSTANSÁG
  • Zime: Boldog Szülinapot Kicsifiyam! :) (2010.04.15. 15:29) BOLDOG SZÜLINAPOT KICSI BAKITO!
  • Mercsi: Mergitkém, annyit dumáltunk, és fogunk dumálni még erről, hogy így pár sorban nehéz lenne mit mond... (2010.04.09. 11:53) KÖSZÖNÖM MINDENKINEK!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fogcsattogtató hideg van...

2009.12.18. 19:56 - Mergit

És ez most komoly. Megy a komoly fűtőtechnika tegnap kicsit be is pánikoltam, hogy egész télen mégis ezt hogy fogjuk csinaálni, de úgy tudom voltak olyan elődeim akik túlélték a telet gázfűtés nélkül is. Szóval így én sem aggódom annyira. Csak tegnap volt az első hidegebb mínusz, szám szerint mínusz 8 fok volt éjszaka. Hó, befagyás, minden. Fogy a fa rohamosan, de azért annyira nem rohamosan hogy nagyon kellene spórolni. Csak annyira hogy így lehessen csukott szemmel fotózkodni mert annyira vakít a nap.

Igen, igen. Leesett az első hó!!!!!

Nem kamu, de fehér karácsonyunk lesz. Annyira tuti! Ezért is várom már annyira hogy jöjjenek a csajok, mert ilyen idilli karácsony előtti mézeskalács sütéses, töltött káposzta főzéses befűtős, puncsozós hétköznapjaink már rég voltak! (lúgosító port bekészítettem)

Ahogy leesett az első hó ami befedte a földet, és ez egyik reggelre esett meg, felkeltünk és fehér volt minden, szóval Marcit reggel 7kor kihajtottam a hóba had szánkózzon az édes kis Boribon! Szánkóztunk is egy akkorát hogy totál leizzadtam. Azért ez a szánkóhúzás nem egy cidrizős dolog, kell dolgozni hozzá rendesen. Jó messzire elhúztam, Marci meg mint aki már életében ült szánkón (pedig most először) olyan profin nem ijedezve ücsörgött még a göringyes földön is, és még akkor se ment el a kedve, amikor egyzer véletlenül elhagytam őt.

Nem olyan ijedős fából faragták.

Tegnap itthon voltunk egész nap, és anya is, azt mondtuk hogy egész nap takarítunk,. de egész nap csak kávéztunk, rétest sütöttünk, ejtőztünk, valahogy nem ment az a munka. Vannak ilyen napok nem? Amikor nem megy akármennyire is akarjuk. Mama kiment Marcival a hóba, addig én nagyon faszául megsütöttem a diós rétest, és gőzölögve vittem ki a banyegoknak a hóba. Leültünk mind a hárman a szánkóra és jót burkoltunk belőel. Jaj de jó dolgunk van azért!

Aztán volt egy kevésbé kellemes időszaka is a napnak, amikor megérkezett a 15 kacsa akiket valami (anya szerint) alkoholista öregasszony pucolt meg nagyon szarul, és nekünk kellett szépre megcsinaálni. Na ott kicsit fojtogatott valami belülről, viszont anya vette a lapot és próbálta oldani a hangulatot, valahogy érezte hogy valamit fel kell dobjon, és én nem tudom hogy jutott eszébe már megint ilyen hülyeség, elkezdett arról fantáziálni hogy a "tokosabb" kacsákat az öregasszony már biztos berugva csinálta, és hogy ezt nem is lehet másképp, igyunk mi is egy kis NÁTRON LÚGOT. De amúgy tudjátok mi az a nátron lúg? A szappan egyik fő alkotóeleme. Ja aztán mama rájött hogy nem is ezt akarta mondani hanem hogy igyunk egy kis PETROLÁTUMOT. Hát az már nem is tudom hogy mi, mindenesetre szappanbavalóaknak éreztem magunkat.
Visszagondolni nem olyan rossz erre, mert mindig a nátron lúg fog róla eszembe jutni.

Marci nagyon mamás lett. De nem szólok egy szót se, mert eddig anyás volt, és legalább én is érzem hogy milyen rossz az amikor mész oda vígasztalni és nem te kellesz neki hanem valaki más. Hiába, le vagyok pattintva. Mama a jófej csávó most, ez van nem bánom, legalább én leléphetek akár hetekre is, Marci észre se fogja venni .
Haha!

Befejezésképp itt egy szép téli kép a tanyáról.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mercsi 2009.12.19. 22:43:03

Na majd adok én nektek nátron lúgot, csak menjek haza! Kuttyaütő népség, csak a rétesezés meg az ivászat, a munka meg büdös, mi? :o)))
Hát nagyon rossz dolgotok van nektek ott a tanyán!
Azt gondoltam amúgy, hogy Marci olyan biztosan fog ülni a szánkón mint a beton! Olyan jó az egyensúlyérzéke meg az egész mozgása, látszik, hogy nem a négy fal között nőtt fel, + hogy nem lett mindig kimarkolva a veszélyhelyzetekből!
Remélem megtalálom még a tanyókát a nagy hóban, és nem lep el titeket teljesen!


süti beállítások módosítása